1. Crunches (zkracovačky)

Crunches jsou cviky, které nejjednodušeji spalují břišní tuk, proto byste je měly určitě začlenit do své cvičební rutiny.

Lehněte si na záda, ohněte kolena a chodidla nechte položená na podlaze.

Potom zvedněte ruce a dejte je za hlavu nebo je nechte překřížené na hrudi. Zhluboka se nadechněte a zvedejte trup dopředu a přitom vydechněte.

Nadechněte se, když se budete vracet do výchozí pozice. Cvik opakujte tolikrát, kolikrát budete moct.

Ujistěte se, že budete provádět 2-3 cykly tohoto cvičení denně.

2. Reverzní zkracovačky

Crunches mohou existovat v různých podobách. Tyto jsou velmi účinné pro shození břišního tuku, a to zejména pro ženy.

Překřižte nohy v kotnících a zvedněte nohy nahoru. Ruce si nechte položené podél těla. Dolní část zad odlepte od podlahy a stáhněte břicho. Natáhněte nohy ke stropu s každým stahem.

3. Jogging (pomalý plynulý běh)

Studie prokázaly, že jogging pomáhá účinně shodit nadbytečný břišní tuk a je dokonce účinnější než cvičení s činkami.

4. Plank

Plank je velmi prospěšné cvičení, které se zaměřuje na bříško, boky a dolní část zad.

Držte tělo na loktech a na nohách, s hlavou obrácenou k podlaze.

Krk udržujte v rovině s páteří a dívejte se dopředu. V této poloze zůstaňte půl minuty. Můžete se také pohybovat sem a tam po dobu asi půl minuty.

5. Side crunch (zkracovačky do strany)

Lehněte si na podlahu tváří nahoru s koleny u sebe ohnutými pod 90° úhlem. Nepohybujte vrchní částí těla, snižte svá kolena doprava, abyste se dotýkaly podlahy.

Prsty na rukou si položte za uši. Pravidelně zvedejte ramena k vašim bokům. Provádějte 2 až 3 cykly denně, 10krát na každé straně.

Pokračování na další straně…

1
2
3