Trojúhelník

Trikonasana neboli trojúhelníková póza uvolní a posílí vaše břicho, záda a zlepší průtok krve:

1. Chodidla dejte dál od sebe. Levou nohu postavte do 90 stupňového úhlu a pravou do 15 stupňového.

2. Dotkněte se levého kotníku levou rukou (při pravidelném cvičení budete zanedlouho schopni položit celou dlaň na podlahu) a pravou ruku natáhněte nahoru. Ruce musí tvořit jednu přímku. Kolena také vyrovnejte.

3. Zvedněte hlavu a dívejte se nahoru na prsty. Potom opakujte cvičení s druhou stranou.

Nádoba

Dhanurasana neboli póza nádoba, se doporučuje všem, kteří mají bolesti zad. Toto cvičení pomáhá protáhnout celou páteř a krásně tvaruje prsa:

1. Lehněte si na břicho, dýchejte, pokrčte kolena a zvedněte je za vámi směrem k hlavě. Zkuste držet své kotníky s rukama nad hlavou.

2. Nyní se pomalu nadechněte znovu a vytáhněte nohy a ruce nahoru tak vysoko, jak jen můžete. Správné je, pokud jsou vaše prsa a boky zvednuté z podlahy, měly byste držet balanc na břiše.

3. Pokuste se zůstat v této poloze po dobu 30 sekund.

Pokračování na další straně

1
2
3