3) Myjí si ruce

Důležité je mýt se v klíčových momentech a tedy vždy před a po přípravě jídla, po smrkání, kýchání, kašli, po příchodu domů a po kontaktu s jinými lidmi. Tímto způsobem můžete snížit riziko onemocnění až o neuvěřitelných 50 procent.

Nezapomínejte také na dezinfekci mobilu, klávesnice a jiných předmětů, kterých se nedotýkáte jen umytými rukama. Na tento úkon jsou vhodné antibakteriální utěrky.

4) Jedí pravidelně česnek, vitamin C a zinek

Česnek je bohatý na antioxidanty, má silné antibakteriální a antivirové účinky, které posilují imunitní systém a bojují proti zánětu. Dejte si 2-3 stroužky česneku denně.

Potraviny bohaté na vitamin C a zinek mohou zabránit množení viru! Chcete-li se vyhnout rýmě, konzumujte hodně vitamínu C. Zpozorovali jste na sobě příznaky nachlazení? Ještě není nic ztraceno. Zvyšte příjem zinku. Tak se jí zbavíte rychleji a snadněji.

5) Pravidelně cvičí

Nezáleží na tom, zda se věnujete józe nebo dřete v posilovně. Všechny druhy tělesné aktivity totiž prokazatelně podporují imunitu. Lidé, kteří cvičí, jsou tak nemocní mnohem vzácnější, než ti, kteří sportu neholdují.

6) Pozitivní myšlení

Výsledky jedné studie ukázaly, že respondenti, u kterých byla zvýšená aktivita v přední části mozku, spojená s  pozitivním přístupem ,  produkují více protilátek proti chřipce.

Zdroj.somzena

1
2