Po dlouhém dni každý z nás sní o tom, že během spánku zažije alespoň trochu klidu. Pro průměrného člověka to však může být obtížný úkol.

Dlouhodobý stres a únava neprospívají usínání. Nespavost není vtip. Pro ty, kteří se tomuto problému chtějí vyhnout, máme užitečnou metodu s názvem 4-7-8.

Chcete -li začít s touto technikou, měli byste si pohodlně lehnout do postele. Dýchejte klidně a pomalu. Číslo 4 v této metodě označuje sekundy, během nichž musíme vdechnout vzduch. Po dokončení okamžitě nevydechujeme, ale držíme v plicích 7 sekund.

Po provedení prvních krůčků můžeme přejít ke třetímu, který má 8 sekund klidně a pomalu vydechovat ústy. Ačkoli se tato metoda může zdát triviální, přináší úžasné výsledky. Organismus se zklidní a rozbité nervy se uklidní, díky čemuž můžeme klidně usnout.

Tyto typy dechových cvičení jsou navrženy tak, aby uklidnily vaši mysl a nervový systém. Když zpomalíme dýchání, jsme také schopni donutit srdce zpomalit. Toto je jeden z nejtěžších aspektů úspěšného překonání nespavosti.

Pokračování na další straně

1
2