Cvičení 5. Masáž čela.

Poté položíme pravou dlaň na čelo, levou nahoře a začneme třást pohyby od chrámu k chrámu. Nemůžete se dotknout čela rukama, udělejte to ve vzdálenosti několika centimetrů od obličeje. Pokud však chcete vyhladit vrásky na čele, musíte se dotknout pokožky. Uděláme také 30 pohybů za 30 sekund. Toto cvičení léčí všechny dutiny a také aktivuje hypofýzu.

SLÁVNÁ TIBETSKÁ HORMONÁLNÍ GYMNASTIKA: Cvičení 6. Masáž koruny.

Toto cvičení funguje na temenní oblasti. „Létáme“ s rukama nad hlavou. Dali jsme váleček pod krk nebo srolovat polštář, spřádat ruce do kruhu. Pravá ruka dole, levá ruka nahoře. Začneme dělat pohyb několik centimetrů od hlavy od čela k zadní části hlavy. Děláme to 30krát.

Pak se „vznášíme“ nad korunou a provádíme pohyby z jednoho ucha do druhého. Také 30krát. Toto cvičení je velmi dobré pro osoby s vysokým nebo nízkým krevním tlakem. Tlak se vrátí k normálu. Toto cvičení zlepšuje pohyblivost ramenních kloubů a také pumpuje svaly paží. Bolesti v ramenou zmizí, a pokud jste předtím nemohli zvednout ruce, pak to po chvíli zvládnete snadno.

Cvičení 7. Masáž štítné žlázy.

Další cvičení: položte pravou ruku na štítnou žlázu, položte levou ruku na vrchol. Začneme dělat pohyb levou rukou od štítné žlázy k pupku ve vzdálenosti několika centimetrů od těla. Takže uděláme 30 pohybů. Nakonec jsme si položili levou ruku na pravou a v tomto stavu setrvali několik sekund.

SLÁVNÁ TIBETSKÁ HORMONÁLNÍ GYMNASTIKA: Cvičení 8. Břišní masáž.

Poté pomalu klouzáme rukama na břicho, další cvičení: děláme kruhové pohyby rukama podél břicha. Paže jsou také složené: pravá dole, levá nahoře. Děláme to 30krát. Současně zmizí chronická zácpa, normalizuje se střevní aktivita.

Cvičení 9. Třepání.

Další cvičení se nejlépe provádí na podlaze, pokud vaše postel není dostatečně pevná. Zvedněte ruce a nohy nahoru, dlaně a chodidla paralelně s podlahou. Nejprve otáčíme rukama v zápěstí a nohama v kloubech kotníku, pak se třeseme. Současně se zlepšuje krevní oběh v kapilárách. Čistí se také malé energetické kanály. Počítáme až 30 (pokud je to možné, děláme to déle).

SLÁVNÁ TIBETSKÁ HORMONÁLNÍ GYMNASTIKA: Cvičení 10. Tření nohou.

Další cvičení: posaďte se a začněte masírovat chodidla. Můžete je dělat současně, můžete se střídat nejprve jednou nohou, pak druhou. Pokud jsou chodidla suchá, promažte je trochou oleje, například olivovým. Pokud na nohou objevíte bolestivé body, věnujte jim zvláštní pozornost. Zaměřte se zejména na střed chodidla (viz obrázek). Nakonec si promněte nohy zdola nahoru. Děláme to po dobu 30 sekund nebo déle. To je celý komplex!

 Takže znovu:

  • Tibetská hormonální gymnastika vám umožňuje harmonizovat práci všech žláz s vnitřní sekrecí. A hormony v naší zemi řídí činnost celého organismu. Je to jako dobrý dirigent v orchestru!
  • Pomocí této gymnastiky můžete obnovit své zdraví po dobu od šesti měsíců do několika let, v závislosti na závažnosti vašich nemocí, za předpokladu, že toto cvičení provádíte neustále. Zároveň se budete neustále cítit pod napětím a přidáte si alespoň 25 let života.

Po nějaké době se bez této jednoduché gymnastiky jednoduše neobejdete. Nejlepší je cvičit před šestou ráno, ale pokud to nedokážete, dělejte to během dne

Zdroj.Fithacker

1
2