Zpomalení metabolických procesů, hormonální změny, “zajedanie” problémů, sedavý životní styl, špatná výživa – hlavní společníci moderní ženy v rozkvětu. Po 40-tce hraje klíčovou roli posilování těla. V tomto věku dochází k nárůstu zátěže v práci i doma. No na to, abyste mohli využít síly na správné fungování během celého dne, je nutné je odněkud vzít, že?

Nabízíme vám efektivní soubor cviků pro ženy po 40-tce, které do vás vnesou pocit mládí, budete mít chuť být více aktivní, co se dříve či později odrazí i na vaše atraktivnosti. V případě, že jste se o sport v minulosti velmi nezajímali, je nutné začít postupně a zátěž dávkovat rozumně.

  1. Běh na místě

Na to, abyste prováděli pravidelný pohyb, nemusíte okamžitě opouštět pohodlí vašeho domova. Běh na místě vám pomůže zahřát si svaly a rozhýbat klouby, nasytit tělo kyslíkem a zlepšit výsledky následujících tréninků.

Důležitým bonusem každodenního běhu na místě je vytrénování kloubů, šlach a vazů. 15-minutový běh prodlužuje fyzickou výdrž a zpomaluje přirozený proces stárnutí.

  1. “Sed o zeď”

Na první pohled může tento cvik vypadat poměrně jednoduše, ale už po 30 sekundách pocítíte, jak vám hoří hýžďové a stehenní svaly. Cvičení zvyšuje vytrvalost zralého těla, posiluje kolenní klouby a rozvíjí rovnováhu.

Postavte se zády ke zdi, těsně přitlačujte lopatky a hýždě. Udělejte krok vpřed, nohy položte na šířku ramen, špičky dejte mírně do stran směrem ven, ruce umístěte na stěnu podél těla, nebo je položte na stehna. Zády opřeným o zeď se pomalu začněte spouštět dolů. Zastavte, když budou vaše stehna rovnoběžné s podlahou a úhel pod kolenem vytvoří 90 stupňů.

Držte tuto pozici tak dlouho, jak můžete. Dokonalý výsledek pro ženu je 60 sekund. Začněte na 30 sekundách a při každém dalším cviku tento čas navyšte. Cvik můžete provádět klidně i každý den.

упражнения для женщин после 40
  1. “Superman”

Lehněte si na břicho, nohy vyrovnejte a položte je k sobě, ruce natáhněte směrem dopředu a tvář položte na podložku. Natáhněte ruce a začněte je zvedat rovnoběžně s podlahou, spolu s rameny, hrudníkem a nohama. Celý čas se tváří díváte směrem do země. Zůstaňte v této poloze po dobu několika sekund, pak se pomalu začněte vracet do počáteční pozice. Cvik opakujte 8-10x.

упражнения для женщин после 45

Pokračování na další straně

ZANECH STOPU

Please enter your comment!
Please enter your name here