Tým na Harvardské univerzitě to teď popírá. Tuk v kožky kuřecího masa není nasycený tuk, který zvyšuje hladinu cholesterolu. Naopak vytváří tuky dobré pro srdce, snižuje krevní tlak a reguluje tvorbu hormonů.

Kromě toho, že má satiačný účinek, nabízí omega 6 a omega 3 , základní prvky pro kardiovaskulární zdraví. Obsahuje vitamín A , který stimuluje imunitu, podporuje růst a vývoj, jakož i vitamín E , který se nazývá vitaminem mládí a krásy.

Mimo jiné na zlepšení chuti již nejsou zapotřebí další koření. Kuřecí maso s kůží je mnohem chutnější a aromatičtější, i když je před pečením jen osolené a okořeněné. Kuřecí kůže je druh bariéry, která nedovolí přebytečnému oleji nasáknout do masa. Naopak olej pomůže vytvořit velmi chutnou kůrku.

Podle těchto studií, a pokud se chceme řídit radami odborníků, je lepší vařit a dokonce jíst kuřecí maso s slupkou, jak ji odstraňovat. Buďte však opatrní, nejezte smažené kuře každý den, abyste vašemu žaludku nezpůsobili příliš velkou zátěž. Pokud se kůže během pečení trochu speče, nestojí to za to, abyste ji jedli.

Zdroj:promagazin

1
2