Tato technika byla vyvinuta Harvardským odborníkem Dr. Andrewem Weilem, který studoval vliv dýchání a meditací na potlačování stresu.

Je lehká a provádí se extrémně jednoduše.

Postupujte podle následujících kroků:

  1. Nejprve se nadechněte nosem a počítejte při tom do 4. Snažte se do sebe nadechnout, co nejvíce vzduchu.
  2. Poté zadržte dech a počítejte při tom do 7. Během této doby umožňujete kyslíku, aby se co nejlépe vstřebal v plicích a následně krví roznesen do celého těla.
  3. Následně vydechněte při počítání do 8. Během výdechu zase umožňujete oxidu uhličitému se postupně dostat ven z vašich plic.
  4. Celý proces opakujte znovu.

Možná se to nezdá, ale nejbližší věc kterou si budete pamatovat bude vaše ranní probuzení se.

Jak tato metoda funguje

Toto dýchací cvičení funguje na tom principu, že kompletně zrelaxuje vaše tělo, zpomalí srdeční rytmus (tep) a zvýší úroveň kyslíku ve vašem krevním systému.

Jde o kompletně přirozený, zdravý a bezpečný způsob, který vám pomůže velmi rychle usnout.

Proto, když příště budete mít potíže s usínáním, doporučujeme vám, abyste vyzkoušeli tuto extrémně jednoduchou, ale zároveň velmi účinnou dýchací techniku.

Její efektivitou budete opravdu velmi mile překvapeni.

1
2