Náš metabolismus se snižuje o 5% v každém desetiletí nad 40 let. To znamená, že pokud chceme zůstat ve formě, musíme si ze své každodenní stravy vzít průměrně 100 kcal zpět. Existují však i jiné způsoby, jak spálit kalorie.

Zde je 8 tipů, které vám pomohou zůstat ve formě a zhubnout nad 40 let. Uvidíte, že to nejsou tak ďábelské věci.

1. Cvičte pořádně

Kvůli zpomalení metabolismu je 30minutové kardio cvičení denně velmi důležité, ale mělo by být doplněno cvičením, které zahrnuje 4-5 silových cvičení týdně. Drtí, břišní lis, lezení po schodech, kliky atd. jsou skvělé pro udržení svalové hmoty a spalování kalorií. Minimálně 10 000 kroků denně je také skvělý způsob, jak podpořit svůj metabolismus.

2. Stanovte si realistické cíle

Nezáleží na tom, jak příjemné je zhubnout polovinu své tělesné hmotnosti za 1 týden pomocí „kouzelné pilulky nebo pásu na hubnutí“. To je nerealistické, nezdravé a dokonce škodlivé. Stanovte si cíl zhubnout 1–2 kg za týden, abyste se ochránili před fyzickým a emočním stresem.

3. Doplněk stravy

Naše organizace má různé potřeby podle konkrétních fází života. Ve věku nad 40 let je nezbytné doplnit vápník, vitamín B12, draslík, hořčík, vitamín D, omega-3 a probiotika správnou stravou a přípravky.

Pokračování na další straně

1
2

ZANECH STOPU

Please enter your comment!
Please enter your name here