Fyzioterapeut sestavil 4 jednoduché pohyby, díky kterým budete spát celou noc jako miminko!

Jakmile nemáte dostatek spánku, celý den se budete cítit unavení, nebudete schopni těšit se z obyčejných věcí a budete pociťovat nedostatek energie na cokoli.

Tento stav je velmi nepříjemný a pokud jej prožíváte pravidelně, dokáže vám velmi negativně zasáhnout do života.

Fyzioterapeut, který se věnuje terapii při poruchách spánku, sesbíral 4 jednoduché triky, jak rychle uvolnit tělo a uklidnit mysl tak, aby dokázala rychle usnout. Vyplatí se je vyzkoušet, skutečně dokážou pomoci!

Poznámka: Během všech poloh mějte zavřené oči

Kolena k hrudi

Tato poloha uvolňuje spodní část páteře a stehna. Trvá jednu minutu a kromě uklidnění je výborná i na zpevnění svalů páteře.

Jak na to?

Lehněte si na záda a uvolněte se.

Pokrčte nohy v kolenou.

Pomalu rukama obejměte kolena a při výdechu je táhněte směrem k hrudi – jako byste se chtěli schoulit do klubíčka. Kolena jemně tlačte směrem dovnitř – na břicho a hrudník.

V této poloze zhluboka dýchejte a soustřeďte se na vzduch, který dokáže nadzvedávat hrudník, břicho a také vaše nohy. V této poloze udělejte 8-10 hlubokých nádechů a pomalých výdechů – trvá to asi 1 minutu času.

článek pokračuje na další stránce…

ZANECH STOPU

Please enter your comment!
Please enter your name here