Přejděte z obyčejného nestandardního kuchyňského oleje na oleje lisované za studena. Rafinované oleje jsou vysoce zánětlivé a ohrožují vaše srdce. Vyberte si správnou kvalitu a množství oleje, abyste podpořili zdraví svého srdce. Může vás to stát nějaké peníze navíc, ale pamatujte, že vaše zdraví není náklad, ale investice.

Přepněte ze sedavého způsobu života na aktivní: I když necvičíte naplno, zůstaňte aktivní. Chůze a jóga jsou nejúčinnější cvičení. Vyberte si zábavná cvičení, která vás baví – tanec, aerobik, zumba, plavání, cokoliv, ale udržujte tělo v pohybu. Lidé, kteří vedou sedavý způsob života, mají vyšší riziko infarktu. Najděte si adekvátní úroveň aktivity pro své tělo a držte se jí.

Neberte si věci k srdci: Než pronajmete prostor svého srdce a mysli osobě, události nebo zážitku, zeptejte se sami sebe, zda to za to stojí. Zatímco stres je nevyhnutelný, to, co odděluje šťastného člověka od stresovaného, ​​je jeho schopnost rozptylovat stres, orientovat se a vidět věci v pozitivním světle. Můžete navštěvovat lekce a workshopy zvládání stresu, to vše vám pomůže se na chvíli cítit lépe, skutečná změna nastane, když začnete měnit svůj postoj k životu a jak se vypořádat se stresem.

Pokračování na další straně

1
2
3