Práce v kanceláři má mnoho výhod. Nicméně dlouhé sezení může poškodit vaše tělo i zdraví. Přehled udělaný ze 47 vědeckých studií naznačuje, že lidé trávicí celé hodiny sezením mají vyšší náběh na rakovinu, cukrovku, choroby srdce a obezitu.

Dnes vám proto ukážeme 6 jednoduchých cviků na ploché břicho. Nejlepší na těchto cvicích je, že je můžete dělat i doma nebo v práci a to přímo na židli, případně s její pomocí.

Cvik č.1 – Přitahování kolena k hrudi

Tento cvik posiluje břišní svaly, zlepšuje trávení a pomáhá spalovat tuk.

Provádějte ho následovně:

1. Sedněte si na židli. Záda držte rovně, aniž jste se dotýkaly opěradla.

2. Jednu nohu mějte položenou na zemi.

3. Druhou nohu přitáhněte ke hrudi. Břicho mějte staženy.

4. Ruce si položte pod koleno a přitáhněte nimi nohu, abyste dosáhli lepšího stažení břišních svalů.

5. Nohu přeneste do výchozí polohy.

6. Cvik opakujte 20 až 30 krát, nohy při tom střídejte (neboli 10 až 15 krát na každou nohu).

Článek pokračuje na další straně

ZANECH STOPU

Please enter your comment!
Please enter your name here