Zdravá páteř je základem našeho zdraví. Špatné držení těla narušuje krevní oběh, takže tělo je hůře zásobováno potřebnými látkami.

Katsuzo Nishi, autor systému Zlatých pravidel zdraví, vyvinul krátký a jednoduchý program 4 cviků, které zlepšují krevní oběh a pomáhají narovnat páteř.

4 cviky na páteř

Cvičení první: „List stromu“

Toto cvičení zlepšuje prokrvení mozku, narovnává páteř.

Výchozí poloha: lehněte si na záda (vyberte si k tomu tvrdý, rovný povrch).

Jak provést cvičení? Pomalu pokrčte kolena a přitáhněte paty k hýždím, aniž byste je zvedli z podlahy. Zvedněte hlavu z podlahy, aniž byste pohnuli zády a natáhněte ruce ke kolenům.

Dotýkejte se konečky prstů kolen a fixujte tuto pozici po dobu 1-2 minut. Představte si silný tok vitální energie, který proudí vaším tělem. Poté se musíte vrátit do výchozí polohy a relaxovat 1-2 minuty.

Druhé cvičení na páteř „Vrbová větev“

Toto cvičení pomáhá narovnat páteř, snižuje bolesti zad a zlepšuje činnost srdce.

Výchozí pozice: postavte se, nohy by měly být široce od sebe. Veškerá pozornost musí být zaměřena na tělo.

Jak provést cvičení? Položte dlaně na záda v oblasti ledvin, prsty by se měly dotýkat křížové kosti. Pomalu se opřete. Nepřehánějte to. Začněte se houpat v obou směrech. Představte si, že jste větev vrby, která se houpe nad jezerem. Vraťte se do výchozí pozice.

Pokračování na další straně

1
2