Čím jsme blíže k létu, tím více chceme v plavkách vypadat lépe. Zapomeňte na kebaby a hamburgery, nekažte si zdraví a začněte se o sebe starat!

Dieta s původním názvem „Sensation“ (Senzace) je nízkokalorická a bude trvat přibližně 3 týdny.

Autoři diety tvrdí, že každý týden můžete zhubnout o 3-5 kg ​​a celková ztráta hmotnosti po třech týdnech by se měla pohybovat mezi 7-12 kilogramy.

Nejedná se však o žádný jojo efekt a vaše váha bude stejná minimálně 3 roky.

vyvážená strava

den 1

Snídaně: šálek kávy

Oběd: 2 vařená vejce, špenát vařená mrkev, trochu rostlinného oleje, 1 rajče (250ml rajčatové šťávy) bez soli

Pokračování na další straněROZDĚLENÍ STRÁNKY

Večeře: 200-250 g steak osmažený na rostlinném oleji, čerstvý zeleninový salát (zelí, červená řepa, mrkev) a rostlinný olej.

den 2

Snídaně: šálek kávy, suchar

Oběd: 100 g steak, salát z čerstvé zeleniny (zelí, řepa, mrkev)

Večeře: 200 g libového vařeného masa nebo šunky, 200 ml kyselého mléka, kefíru nebo mléka.

den 3

Snídaně: šálek kávy a suchar

Oběd: jedna mrkev, červená řepa nebo celer osmažené na rostlinném oleji, 1 rajče, 1 mandarinka nebo švestka, 1-2 pomeranče.

Večeře: Totéž, co k obědu

den 4

Snídaně: šálek kávy

Oběd: 1 vařené vejce, 3 velké uvařené mrkve – můžete si z nich udělat salát a polít ho trochou rostlinného oleje), 150 g sýra

Večeře: ovocný salát bez banánů

den 5

Snídaně: strouhaná syrová mrkev pokapaná citrónovou šťávou

Oběd: 500 g vařené nebo dušené ryby, 1 rajče (rajčatová šťáva)

Večeře: jeden menší steak, salát z čerstvé zeleniny (můžete použít zelí, řepu, mrkev, okurku, červenou papriku)

den 6

Snídaně: šálek kávy

Oběd: 500 g kuřecího masa dušeného na rostlinném oleji nebo zapečené ve fólii

Večeře: 2 vařená vejce, nastrouhaná mrkev, sklenici čaje

den 7

Snídaně: šálek čaje

Oběd: 150-200 g telecího nebo hovězího masa – dušené nebo vařené, 1 jablko

Večeře: stejně jako oběd

Během této diety byste neměli pociťovat hlad. Koneckonců, musíte uznat, že 200 g masa nebo 500g ryb je více než dost.

Maso v kombinaci se zeleninou a rostlinným olejem poskytují tělu potřebné množství stopových prvků a vitamínů.

Co se týče nápojů, pijte už jen čistou vodu bez bublinek a zmíněnou kávu s občasným čajem.

Zdroj:studnicenapadu

ZANECH STOPU

Please enter your comment!
Please enter your name here