Stále narůstá počet nových důkazů o tom, jak výživné látky nacházející se v okurce dokáží bojovat s mnoha onemocněními, včetně těch závažných.

Kromě toho tento druh zeleniny dokáže zlepšovat mnohé další stránky našeho zdraví – jako jsou kvalita vlasů a nehtů, detoxikace či hydratace organismu.

Abyste z okurky získali všechny její přínosy, stačí, že ji zařadíte do vašeho každodenního jídelníčku jako přílohu k jídlům.

Jedna žena se rozhodla, že to vyzkouší a nelitovala toho. Pojďme se nyní podívat na to, co s jejím tělem udělala pravidelná konzumace okurek.

1) Eliminace toxinů, dodání živin a hydratace těla

Okurky jsou primárně tvořeny vodou, které obsahují až 95%. Navíc obsahují mnohé elektrolity a pro tělo nezbytné minerály. Jsou proto ideální pro zlepšení hydratace našeho organismu.

Nacházejí se v nich i mnohé vitamíny. Nejvíce jich je ve slupce, proto se doporučuje konzumovat okurky neoloupané.

Nejdůležitější je vitamín C, který si tělo nedokáže vyrobit samo. Jedna malá okurka vám dodá až 10% vaší denní dávky tohoto nenahraditelného vitaminu.

2) Trávení a spalování tuků

Pravidelná konzumace okurek zmíněné ženě celkově zlepšila její zdravotní stav, vitalitu a energii. Únava se stala věcí minulosti.

Okurky mají podpůrný vliv na metabolismus. Zrychlený metabolismus znamená více energie do života, rychlejší spalování tuků a postupné hubnutí.

Navíc, okurky se vyznačují vysokým podílem vlákniny, což z ní činí ideální potravinu na podporu trávení, zrychlení přechodu potravy střevy a předcházení zácpy.

3) Vysoký obsah vitamínů skupiny B

Podobně, jako v případě vitaminu C, v okurkách najdeme i vysoké množství vitamínů skupiny B.

Přísun těchto vitamínů vaše tělo potřebuje na denní bázi.

článek pokračuje na další stránce…

1
2