Člověk v dnešní době tráví prací průměrně 8,06 hodin denně a 5,53 hodin denně o víkendech.

Když strávíte zbytek času přesouváním se z jednoho místa na druhé, s přáteli a rodinou, posilovna se stane jen objektem vašich snů.

Pro dosažení úžasných výsledků však ve skutečnosti potřebujete jen 15 minut pravidelného cvičení doma.

Vybrali jsme pro vás několik jednoduchých, ale účinných řešení, jak se zbavit tuku na břiše i bez návštěvy posilovny.

1. Začněte dělat kardio cvičení s využitím schodů

Nemusíte do posilovny: Cviky, které spálí břišní tuk za 15 minut denně

Pro odstranění tuku je kardio cvičení velmi důležité, protože zrychlí váš metabolismus. Místo výtahu tedy začněte používat schody. Brzy si všimnete, že vaše tělo vám připadá mnohem silnější a hubenější.

Pokud bydlíte v paneláku nebo činžáku, začněte s chůzou do schodů. Nejdříve to může být jen 5 minut, své limity však pomalu zvyšujte až na 15 minut.

Neprojde mnoho času a brzy si všimnete, jak se vám zmenšuje břicho (více ZDE…).

2. Na zkracovačky využívejte židli

Nemusíte do posilovny: Cviky, které spálí břišní tuk za 15 minut denně

Toto je cvičení, které můžete provádět i v práci. Udělejte si 15minutovou přestávku a zacvičte si.

Zatímco sedíte na židli, zvedněte natažené nohy před sebe. Potom přitáhněte obě kolena ke hrudníku a nohy znovu narovnejte.

Udělejte 3 série po 20 opakování.

3. Boční zkracovačky na židli

Nemusíte do posilovny: Cviky, které spálí břišní tuk za 15 minut denně

Zkracovačky cvičte vleže na boku, přičemž zdvíháte nohy nahoru a následně je pomalu spouštíte dolů.

Cvičení proveďte nejprve na pravém boku. Potom si vyměňte strany.

Začněte s počtem opakování, který zvládnete, a postupně ho zvyšujte.

Nyní procvičujete své boční břišní svaly.

Pokračování na další straně

ZANECH STOPU

Please enter your comment!
Please enter your name here