ohebný had

Mládí člověka je dána schopností pohybu páteře. Základem tohoto cvičení je chování hada, který se od všech zvířat odlišuje svou ohebností. Lehněte si na břicho, palci na nohách se podpírejte a zvedejte trup na rukou tak vysoko, jak je to možné. Hlavní je, abyste cítili napětí svalů, ale nepřehánějte to.

embryo

Ciťte se opět jako v matčině bříšku – lehněte si do klubíčka. Ležte na zádech, pokrčte nohy a v sevřených rukách je táhněte směrem k břichu.

Vydržte v této pozici 30 sekund až 1 minutu. Cvik si můžete udělat i během sledování vašeho oblíbeného televizního seriálu. Stačí si jen lehnout na zem.

stání v rohu

Hlavním cílem tohoto cviku je uvolnění všech svalů. Potřebujete na to gymnastický balón a pokud jej nemáte stačí opěradlo na pohovce nebo židle.

propletené nohy

Lehněte si na záda, jednu nohu ohněte a podložte pod její koleno druhou nohu. Chyťte si spodní nohu a pomalu ji přitahujte k sobě a zvedejte druhou nohu, která je nad ní. Vydržte v této poloze ne více než 30 sekund a udělejte si 8 opakování s každou nohou.

Sledujte nás na Facebooku

https://www.facebook.com/P%C5%99%C3%ADroda-je-l%C3%A9k-1597975057187190/?ref=ts&fref=ts

1
2