Tyto cviky jsou specifické v tom, že nepůsobí pouze zvenku – tedy neslouží jen na formování svalů.

Působí i zevnitř –  na váš metabolismus. Trenérka Jilien totiž ví, že když nemáte v pořádku metabolismus, zhubnout pomocí cvičení bude velmi náročné.

Tato žena zkompletovala sérii jednoduchých cviků, které možná znáte a děláte i vy, jejich správná kombinace je však obzvlášť důležitá.

Toto je výsledek Jilieniny klientky za 14 dní. Její trénink spočíval ve dvou opakováních cvičení ráno a večer, vždy po 20 minut.

Kromě nakopnutí metabolismu a zpevnění břišních svalů, těmito cviky se zpevňují i spodní svaly zad a pánevní svalstvo.

zásady:

Během celého cvičení nezapomínejte na hluboké dýchání.

Vše dělejte pomalu tak, abyste cítili jak se zapojují všechny svaly. Pozice trénujte postupně tak, abyste v nich dokázali vydržet celou minutu.

Po každé pozici se uvolněte a zkuste opakovat. Postupně budete schopni opakovat každou pozici 5 x po sobě. Cvičení by mělo trvat od 10 minut na začátku, po 20 minut na konci.

Jednotlivé cviky najdete na druhé stránce…

1
2