Neskutečné se stalo realitou? Paní Fukutsuidziová je japonská doktorka, která se specializuje na problémy páteře a pánevní kosti.

Její výzkum trval 10 let, aby se pokusila vyvinout správné držení těla a posílení zad i břišních svalů. Její metoda funguje a doslova překonala všechna očekávání!

V čem je podstata triku a proč tak dobře funguje?

Jednoduchý cvik, který redukuje tuk v oblasti pásu.
Připravte si 5 minut svého času a ručník. Právě začínáme!

Jak na to:

Ručník stočte do pevné role a obvažte ho gumičkou a nebo provázkem, aby zůstal pevně zatočený.

Potom si lehněte na rovný povrch, nejlépe na zem. Nedoporučujeme si lehat na postel nebo gauč, je totiž příliš měkký.

Nejlepší proto je zem. Stočeným ručníkem si podložte záda v oblasti kříže. Nohy roztáhněte přibližně do šířky ramen, ale špičky nasměřujte k sobě.

Vyrovnané ruce dejte nad hlavu dlaněmi k zemi. V této poloze zůstaňte 5 minut.

článek pokračuje na druhé stránce…

ZANECH STOPU

Please enter your comment!
Please enter your name here