Tyto cviky jsou specifické v tom, že nepůsobí pouze zvenku – tedy neslouží jen na formování svalů.

Působí i zevnitř –  na váš metabolismus. Trenérka Jilien totiž ví, že když nemáte v pořádku metabolismus, zhubnout pomocí cvičení bude velmi náročné.

Tato žena zkompletovala sérii jednoduchých cviků, které možná znáte a děláte i vy, jejich správná kombinace je však obzvlášť důležitá.

Toto je výsledek Jilieniny klientky za 14 dní. Její trénink spočíval ve dvou opakováních cvičení ráno a večer, vždy po 20 minut.

Kromě nakopnutí metabolismu a zpevnění břišních svalů, těmito cviky se zpevňují i spodní svaly zad a pánevní svalstvo.

zásady:

Během celého cvičení nezapomínejte na hluboké dýchání.

Vše dělejte pomalu tak, abyste cítili jak se zapojují všechny svaly. Pozice trénujte postupně tak, abyste v nich dokázali vydržet celou minutu.

Po každé pozici se uvolněte a zkuste opakovat. Postupně budete schopni opakovat každou pozici 5 x po sobě. Cvičení by mělo trvat od 10 minut na začátku, po 20 minut na konci.

Jednotlivé cviky najdete na druhé stránce…

ZANECH STOPU

Please enter your comment!
Please enter your name here